3 landen, 3 verschillende gezelschappen, 1 reis! - Reisverslagen van Paul Schuurmans - WaarBenJij.nu 3 landen, 3 verschillende gezelschappen, 1 reis! - Reisverslagen van Paul Schuurmans - WaarBenJij.nu

3 landen, 3 verschillende gezelschappen, 1 reis!

18 mei vertrek ik met mijn grote maat Michiel naar Bangkok. Zoals een "paar" backpackers meer begint daar ook onze reis. Na een maand Vietnam ga ik alleen verder in Thailand, anderhalve week later komen mijn pa en mijn zus(Inmiddels kan ik mooi met ze mee praten over "backpack verhalen"!!). Met zijn 3-en zullen we Cambodja gaan ontdekken waarna we samen terug vliegen naar Nederland!

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2015

Een verslag met Cambodjaanse stiptheid.

30 Juni 2015

“No Fix”??

14 Juni 2015

Uitvliegen in alle vormen.

10 Juni 2015

“Brievenbus of postbus?”

07 Juni 2015

Een winkel met een verhaal
Paul

Hallo, Ik ben Paul, heb veel ervaring met backpack..verhalen (in mijn omgeving zijn er namelijk veel backpackers die me er alles over vertellen). Verder ben ik sportleraar en houd ik van uitdagingen! Op maandag 18 mei ga ik met mijn grote maat Michiel vliegen naar Bangkok waar het avontuur van 1 maand gaat beginnen!

Actief sinds 14 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3994

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: